Električni automobil u samogradnji

auto 00Električni automobil  kao open source projekt,

to je ideja teksaškog pronalazača Gary Krysztopika. On je konstruisao električni tricikl koji se nudi u obliku planova i delova te se  može izgraditi u samogradnji pošto se delovi mogu kao kit naručiti ili kao kompletno vozilo. Planiran je plasman i u EZ-EV.

Gary Krysztopik, inženjer elektrotehnike i osnivač Zwheelz http://www.zwheelz.com/ , se već tri godine vozi u svom otvorenom električnom vozilu na ulicama i autoputevima u San Antonio, Texas. No, još uvijek se prolaznici okreću da pogledaju njega i njegovo čudno vozilo.auto 1

Link: http://www.gizmag.com/krysztopik-ez-ev-open-source-diy-electric-car-kit/25891/

Vozilo pogoni asinhroni motor od 32kW, maksimalni domet je 100 milja (160 km) i brzine od preko 60 mph (96 km/h) u zavisnosti od stanja akumulatora. Prema Krysztopiku, se vozilo može registrovati u EU kao motocikl.

Podelite članak:
Podelite putem email-a Podelite ovaj tekst na facebook-u Podelite putem Twitter-a
Možete ostaviti komentar, ili povratni link sa vašeg sajta.

3 Responses do “Električni automobil u samogradnji”

  1. Meda каже:

    Poštovani,

    Za sve koje interesuje delimična samogradnja električnog automobila, moći će da potraži i kod mene, potpunu dokumentaciju i određene podsklopove za ovakvu vrstu ili model vozila. Mora se voditi računa o mnogim elementima, izgleda jednostavno ili prosto ali nije tako…Ovakva vozila se u Americi mogu prizvesti za približno 3500 $.
    Ako ljde interesuje ovakvo vozilo moćiće i da ga stvore ovde u Srbiji…

    S poštovanjem,

    Meda
    Beograd, 01.06.2013. god.

    • Bane каже:

      Poštovani,večeras sam na ovom sajtu našao Vaš predlog za pomoć pri gradnji elektomobila pa se iz tog razloga i javljam.Naime,manje sam zainteresovan za gradnju elektromobila već više za proveru nečega na čemu radim već dugo vremena.Zbog novčanih poteškoća mnogo sam usporio ali borim se i dalje.Suština mog rada je da se automobil može pokrenuti jednim običnim akumulatorom od 12 v i 55 a uz novi način konstruisanja generatora koji bi davao dovoljno struje za pogom elektromotora.Sobzirom da ništa neznam o samoj konstukciji sadašnjih elektromobila bio bih zahvalan na pomoći.Imam ladu 1200 pa sam mislio da sa njom pokušam da je prepravim u elektromobil.Ako to uspem biće dobro.Unapred hvala.Bane

  2. Slavko каже:

    WORLD MARKET NEWS
    LiFePO4 BATTERY MODULE FULL CHARGING 100% IN JAST 10 minutes.
    TESLA PARS MB DEVICES
    PARS MB devices are designed for the modern treatment of all types of batteries (LAcid, NiCd, NiMH, Li, LiPol, end lifepo4).
    Devices has PARS MB CPU, which implements the relevant functions that make Universality, modernity, efficiency and complete treatment of the connected batteries.
    Stations for electric vehicle battery charging in our manufacturing, are of modular composition. Each module is 600V/32 A . At the moment we offer TESLA PARS devices of 10 modules that are 600V/320 A .
    Charging time is programmable: from 10 minutes to 4h depending on the kind and type of battery, type of vehicles and the level of battery discharge .
    Module 600V32A dimensions are: 600 x 500 to 200mm
    Author inventor,
    Slavko Radosavljevic, PhD
    slavkoinvent@gmail.com
    34 952862991

Ostavite komentar na Meda